Marjukka markkinoi

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Elämys verkossa, MSL14 jälkitehtävä

›
Elämysten tulevaisuus ”Elämys on merkittävä ja ikimuistoinen kokemus, joka parhaillaan muuttaa kokijaansa. Se on aina subjektiivinen kokem...
tiistai 26. elokuuta 2014

Elämys verkossa, MSL14 ennakkotehtävä

›
Onnistuneita ja koukuttavia asiakaskokemuksia verkossa Jopa onkin taas visainen tehtävänanto! Äkkiseltään sanoisin, etten ole vielä ...
keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Twitter-kilpailu – MSL14, SoMe-jakson ryhmätehtävä

›
Miten ryhmätyömme ja tutustuminen twitterin ihmeelliseen maailman sitten oikein sujui? Ryhmämme jäsenet: Ulla Koikkalainen, Lotta Oja...
4 kommenttia:
sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Tehtävä 3. Sähköinen liiketoiminta

›
Matkailun, elämystuotannon ja vapaa-ajan kuluttajaverkkokauppa ja siihen vaikuttavia tekijöitä Matkailun, elämystuotannon ja vapaa-ajan kul...

Tehtävä 1. Verkkokaupan merkitys Suomen pk-yrityksille ja elinkeinoelämälle Suomessa

›
Muutokset kaupankäyntiprosesseissa Verkkokauppa on tuonut uuden mahdollisuuden pk-yrittäjille ja myös Suomen talouselämälle, jossa pk-yri...

Tehtävä 4. Mobiilikaupan tulevaisuus Euroopassa

›
Mobiililaitteiden nopea yleistyminen johtaa vääjäämättä siihen, että seuraava sähköisen liiketoiminnan kasvun aalto koskee juuri mobiilika...
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.